קורסים

קורס מדריכי רכיבה על סוסים

על הקורס אצלנו

הקורס מתקיים בחוות LD TRAINING במושב אודים

תנאי קבלה: גיל 16 ומעלה (בוגרי כיתה י') ומבדק רכיבה.

מטרת קורס מדריכי רכיבה 

קורס מדריכי רכיבה על סוסים מסמיך ומעניק תעודת "מדריך רכיבה לימוד" באישור מנהל הספורט. תעודה זו מאפשרת לכם להדריך אנשים אשר מעוניינים לרכוב על סוסים הן להנאתן או כספורטאים חובבים. תוכלו להדריך בשטח החווה ושטח הפתוח מחוץ לחווה. 

צוות מדריכי הקורס אצלנו

קורס מדריכי רכיבה על סוסים אצלנו מועבר על-ידי מורים בעלי ניסיון רב בהכשרת מדריכים. שנים של ניסיון לימדו אותנו כי בחירת מורים מתאימים לקורס מדריכים, צריכה להיעשות לא רק על פי כישורי הרכיבה והאילוף שלהם, אלא גם ובעיקר על פי יכולותיהם להעביר את הידע שלהם לאחרים.

אצלנו בקורס מדריכי רכיבה על סוסים המדריכים צברו ניסיון רב שנים בלימוד והוראה של רכיבה על סוסים, העבירו מאות סדנאות ואלפי שיעורים. בנוסף מדריכי הקורס השתתפו בתחרויות רבות הן בארץ ובחו"ל.

אחד מהמדריכים הבכירים בוינגייט אנימלס, אשיר קול, מבכירי הרוכבים בישראל ובעולם, אלוף עולם של ה-EXCA בשנים 2018 ו- 2019, סגן שני לאלוף אירופה במקצה Senior Cutting Open.

על הסוסים

הסוסים בקורס נבחרים במיוחד כך שיתאימו ללימודי הדרכת רכיבה. אצלנו תפגשו סוסים ש"יודעים את החומר", ושיאפשרו לכם ללמוד בצורה טובה ומקצועית. הסוסים אצלנו כולם בריאים ובכושר מצויין, מאולפים היטב על ידי המאלפים הטובים ביותר בישראל. הם רק מחכים שתגיעו לרכוב עליהם ולצאת ולדהור בשטח הפתוח ( :

ייחודו של קורס מדריכי רכיבה בוינגייט

התכנית מבוססת על הצרכים האמיתיים של המדריך בשטח ועל הבנת הקשיים והבעיות שבהם נתקלים מדריכים בתחילת דרכם אנו מעניקים כלים להתמודדות בצורה מיטבית על מנת לפתור בעיות אלו.

התכנית מבוססת על איזון מיטבי בין לימודים עיוניים בכיתה ובין התנסות מעשית בשטח, ומאפשרת לתלמיד הבנה מעמיקה של תחומי הלימוד משני הכיוונים – המעשי והתיאורטי.
התכנית נבנתה ע"י אנשי רכיבה מערבית, רכיבה אנגלית ורכיבה טיפולית, בכדי להביא לתוכה את כל ההיבטים והצרכים של עבודת מדריך הרכיבה בשטח.

למידע אודות ימים פתוחים היכנסו

תכנית הלימודים בקורס מבוססת על התכנית המחייבת שפורסמה ע"י מנהל הספורט וההתאחדות הלאומית ברכיבה, ומציגה נושאים ותכנים המבוססים על תכניות לימוד מקורסים ותיקים ומובילים במדינות אחרות.

הלימודים מתקיימים בחוות LD TRAINING  של ליאור דובובסקי במושב אודים במסגרת של יום בשבוע, ומשלבים תכנים מעשיים בנושאי הדרכה, רכיבה,, "horsemanship"  ותכנים עיוניים בנושאי ממשק, הדרכה, בריאות הסוס, פרזול ונושאים נוספים.

WAZE לחווה  הקליקו כאן

קורס מדריכי רכיבה על סוסים
סגנון ת.פתיחה ת.סיום ימים ושעות הלימוד
מערבי
7.5.2024
3.9.2024
חלק א' עיוני עיוני ימי שלישי 14:00 - 19:00
חלק ב' מעשי ימי שלישי 8:00 - 16:00 *במקרה הצורך יפוצל ליום נוסף
למידע נוסף וקבלת הצעה מלאו פרטים